مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 11:002022-12-23پزشكي

وزیر بهداشت :کرونا هنوز تمام نشده و خطرات موج هشتم آن را احساس می کنیم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کرونا هنوز تمام نشده و خطرات موج هشتم آن را احساس می کنیم و باید در کنار دریافت دُز جدید، استفاده از ماسک را همواره در دستور کار خود قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بهرام عین اللهی در حاشیه نشست با پژوهشگران و مدیران حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در جلسه اخیر هیات دولت در خصوص موج هشتم بحران کرونا با خطرات سویه جدید کووید تاکید کردیم، اظهار کرد: ایمن ترین کار در برابر کووید 19 تزریق واکسن کرونا است و بهترین کار در وضعیت کنونی این است که سالی یک نوبت واکسن کووید را همانند واکسن آنفلوآنزا دریافت کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه تاکنون 156 میلیون دُز واکسن کرونا تزریق شده که عدد خوبی است، اما نباید از ویروس کرونا غافل شویم، گفت: نگرانی این روزهای ما کاهش میزان مراجعات مردم به مراکز واکسیناسیون ماه های اخیر بوده و باید بدانیم که این ویروس منحوس در اشکال مختلف ظاهر می شود و باید مراقب باشیم که غافل نشویم و شاهد تکرار اتفاقات تلخ گذشته نباشیم.

عین اللهی در بخش دیگری از این گفتگو اظهار کرد: وقتی پژوهشکده به پژوهشگاه تبدیل می شود یک اقدام ارزشمند دانشگاهی صورت پذیرفته، اقدامی که برای نخستین بار در شهر ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت :کرونا هنوز تمام نشده و خطرات موج هشتم آن را احساس می کنیم

وزیر بهداشت :کرونا هنوز تمام نشده و خطرات موج هشتم آن را احساس می کنیم