مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 10:452022-12-23اقتصادي

تولید 11 نوع کیت آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان


رییس آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: 11 نوع مواد آزمایشگاهی که حداقل 3 نوع از این مواد وارداتی بوده است در این آزمایشگاه تولید می شود.

- سید حسین میرهندی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت ارز و گران تر شدن هر روزه مواد آزمایشگاهی و کمبود آن و بعضاً عرضه مواد آزمایشگاهی تقلبی در بازار، از دو سال گذشته اقدام به تولید مواد آزمایشگاهی کردیم و اکنون به نتیجه رسیده است.

این مواد با قیمت بسیار پایین تر از بازار در اختیار مجموعه های مختلف قرارداده می شود.

وی با بیان اینکه در صورت وجود متقاضی قادر به تولید مواد با حجم بالا هستیم اما برای افزایش کیفیت و رقابت جدی با کشورهای غربی نیاز به صرف زمان و اعتماد به عملکرد محققان داخلی است، گفت: آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه ذاتاً یک آزمایشگاه خدماتی و پژوهشی است که در جهت رفع نیاز جامعه و مشتریان کارهای تحقیقاتی انجام وارائه می دهد.

رییس آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: طی 4 سال گذشته با حمایت جدی مسئولان دانشگاه شاهد تحول قابل توجهی در حیطه آزمایشگاه هستیم و 9 آزمایشگاه جدید به 5 آزمایشگاه قبلی اضافه شده است که برای بهره مندی کافی از فضای موجود نیازمند نیروی انسانی مجرب و بودجه بیشتری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 11 نوع کیت آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

تولید 11 نوع کیت آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان