مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 10:252022-12-23سياسي

تکمیلی بیش از 17 سامانه الکترونیکی در شهرداری ضروری است


برای مبارزه با فساد اداری در شهرداری تکمیل بیش از 17 سامانه الکترونیکی با بودجه ملی ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلامت صفری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای شهر اظهار کرد: برای تکمیل سامانه های 17 گانه مربوط به سیستمی کردن مبارزه با فساد اداری در شورا و شهرداری در قالب شهردار الکترونیک و حرکت به سمت شهر هوشمند نیاز به ردیف ملی و کمک دولت داریم.

وی با قدردانی از حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی در صحن شورای شهر اردبیل تصریح کرد: توجه مسئولین به وضعیت معیشتی مردم و کاستن از فشار کمرشکن نیاز به نسخه پیچی در سطح ملی دارد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل به ضرورت مطالعه و در برنامه قرار گرفتن تعریض و ساماندهی رودخانه سلمان آباد اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات ماندگار در مناطق کم برخوردار مطالعه و تعریض و ساماندهی حریم رودخانه سلمان آباد از گلمغان تا کلخوران است که بحث از توان شورا و شهرداری خارج بوده و نیاز به مساعدت و عنایت مسئولین استانی و منابع ملی را دارد.

صفری به ضرورت مبارزه با فساد اداری به صورت سیستمی و زیرساختی اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد اداری نیاز به زیرساخت هایی دارد که چندسال است در سرفصل برنامه های شورا و شهرداری است ولی با بودجه قطره چکانی این هدف تحقق نمی یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیلی بیش از 17 سامانه الکترونیکی در شهرداری ضروری است

تکمیلی بیش از 17 سامانه الکترونیکی در شهرداری ضروری است