مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 10:252022-12-23اقتصادي

تراموا خواب تازه برای ترافیک تهران


مدتی است شهرداری تهران برای آنچه که مدیریت سفر می نامد، پیشنهاد ایجاد تراموا را به عنوان یک مد حمل و نقلی ریلی ارائه کرده است، موضوعی که موجب شده تا اعضای شورای شهر تهران به انجام مطالعات آن تاکید کنند.

- مدتی است شهرداری تهران برای آنچه که "مدیریت سفر" می نامد، پیشنهاد ایجاد "تراموا" را به عنوان یک مد حمل و نقلی ریلی ارائه کرده است، موضوعی که موجب شده تا اعضای شورای شهر تهران به انجام مطالعات آن تاکید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالهاست که موضوع ساخت تراموا یا واگن برقی که یکی از انواع قطار سبک شهری (LRT) است در تهران مطرح شده، در ابتدا در دهه 80 مطرح شد و قرار بود این قطارهای سبک در محدوده بازار تهران و برای توسعه گردشگری شهری راه اندازی شوند، اما رفته رفته به دلیل مشکلات مالی و ظهور دغدغه های جدید، از دستور کار مدیران شهری در دهه 80 خارج شد.

حالا نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز با تاکید بر اینکه تراموا می تواند بخشی از نیازها را پاسخ دهد؛ اما باید مطالعات این طرح به دست شورا برسد تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد، اعلام می کند: شورا و شهرداری در موضوع حمل و نقل از هر ظرفیتی که بتواند گشایش ایجاد کند استفاده خواهد کرد تا بتوانیم در حوزه حمل و نقل شبکه متصلی را داشته باشیم، البته هنوز گزارش دقیقی در خصوص تراموا به شورا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراموا خواب تازه برای ترافیک تهران

تراموا خواب تازه برای ترافیک تهران