مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 10:152022-12-23سياسي

قالیباف: مرحوم شیبانی با همراه کردن اخلاق و سیاست، چهره ای مقبول در نزد همگان بود


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: این شخصیت برجسته توانست با همراه کردن اخلاق و سیاست، به عنوان چهره ای مورد احترام و مقبول در نزد همگان جلوه گر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت سیاستمدار پیشکسوت و پزشک وارسته عباس شیبانی نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام رییس مجلس آمده است: درگذشت سیاستمدار پیشکسوت و پزشک وارسته دکتر عباس شیبانی نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

این شخصیت برجسته که توانست با همراه کردن اخلاق و سیاست به عنوان چهره ای مورد احترام و مقبولیت در نزد همگان جلوه گر شود از مبارزان دوران ستمشاهی و از فعالان سیاسی پیش از انقلاب و بنیانگذار انجمن اسلامی پزشکان بودند و پس از پیروزی انقلاب نیز به عنوان خدمتگزاری مردم دار، ساده زیست، دلسوز و دارای صراحت بیان در عرصه های مختلف از جمله وزارت کشاورزی، مجلس خبرگان قانون اساسی، شورای اسلامی شهر تهران و دانشگاه تهران خدمات شایانی را به نظام و کشور عرضه داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این چهره ماندگار اخلاق و تواضع  به ملت شریف ایران  و خانواده گرامی، برای ایشان رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مرحوم شیبانی با همراه کردن اخلاق و سیاست، چهره ای مقبول در نزد همگان بود

قالیباف: مرحوم شیبانی با همراه کردن اخلاق و سیاست، چهره ای مقبول در نزد همگان بود