مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 10:002022-12-23ورزشي

شکست بی سابقه کاراته در آسیا؛ قحطی طلا در تاشکند!


رقابت های کاراته قهرمانی آسیا با قهرمانی کومیته تیمی مردان ایران و ناکامی تیم های ملی بزرگسالان ایران در رسیدن به مدال طلا در بخش کومیته انفرادی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 2022 در تاشکند ازبکستان هر چند با قهرمانی تیم مردان ایران در کومیته تیمی به پایان رسید اما ملی پوشان تیم های مردان و زنان ایران در بخش کومیته انفرادی بزرگسالان با نمایشی دور از انتظار از رسیدن به مدال طلا بازماندند.

در جریان رقابت های امسال تیم ملی کومیته مردان ایران با برتری مقابل رقبای خود بار دیگر بر سکوی نخست آسیا ایستاد اما کومیته تیمی بانوان با شکست مقابل ژاپن از دور رقابت ها کنار رفت.

اما در بخش کومیته انفرادی مردان نتایج رضایتبخش نبود؛ جایی که چهره های با تجربه و شاخص کاراته ایران همچون امیر مهدی زاده دارنده 2 مدال طلای جهان و 2 طلای آسیا، بهمن عسگری دارنده یک مدال طلای جهان و 2 طلای آسیا و ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی و دارنده 2 برنز جهان و چند طلای آسیا با نمایشی ضعیف و دور از انتظار از دور رقابت ها حذف شدند تا لزوم تغییر نسل در تیم ملی کاراته و توجه هر چه بیشتر به چهره های جوان بیش از پیش احساس شود.

تیم ملی کاراته ایران با چهره های شاخص و مدعی خود در این مسابقات تنها به 2 مدال برنز رسید و برای نخستین بار در رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست بی سابقه کاراته در آسیا؛ قحطی طلا در تاشکند!

شکست بی سابقه کاراته در آسیا؛ قحطی طلا در تاشکند!