مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 09:202022-12-23ورزشي

صعود طلایی پوشان به پلی آف با چاشنی صدرنشینی


تیم والیبال بانوان سپاهان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی، نماینده میاندوآب را نیز بی نصیب گذاشته و سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کرد تا مقتدرانه راهی پلی آف شوند.

- تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و زرین اسکان میاندوآب در چارچوب دیدار پایانی هفته پنجم، پنجشنبه ( 1 دی ماه ) در ورزشگاه 25 آبان به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه 3 بر صفر به سود طلایی پوشان صدرنشین پایان یافت تا دختران سپاهان دوازدهمین پیروزی خود را همراه با صعود قاطعانه مرحله پلی آف جشن بگیرند.

دختران طلایی پوش اصفهان این بازی را با ترکیب اصلی آغاز کرده و آرام آرام از دیگر بازیکنان نیز استفاده کردند تا مریم حدادی پیش از آغاز مرحله نهایی بار دیگر به تمام بازیکنانش برای آمادگی بیشتر میدان دهد.

بلندقامتان والیبال سپاهان در این رقابت نسبتا نزدیک با هماهنگی و توپ گیری بهتر با نتایج 25 بر 16، 25 بر 20 و 25 بر 11 در سه ست متوالی تیم سوم جدول را در هم کوبیدند.

به این ترتیب تیم والیبال بانوان سپاهان پس از کسب 12 پیروزی قاطعانه سه بر صفر و تنها سه ست باخته، مقتدرانه به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته یک والیبال بانوان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله نهایی این رقابت ها از 12 تا 16 دی ماه به میزبانی ورزشگاه 25 آبان اصفهان میان 6 تیم راه یافته در قالب دو گروه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود طلایی پوشان به پلی آف با چاشنی صدرنشینی

صعود طلایی پوشان به پلی آف با چاشنی صدرنشینی