مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 00:002022-12-22اجتماعي

سلاجقه: تا 6 ماه دیگر تصفیه خانه سپتاژ را تکمیل شده می خواهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه بعد از ظهر امروز پس از بازدید میدانی که از ارتفاعات جنوبی مشهد، کشف رود و وضعیت تصفیه خانه ها داشت، - رییس سازمان محیط زیست گفت: من 6 ماه دیگر تصفیه خانه سپتاژ را تکمیل شده می خواهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه بعد از ظهر امروز پس از بازدید میدانی که از ارتفاعات جنوبی مشهد، کشف رود و وضعیت تصفیه خانه ها داشت، در نشست با دستگاه های اجرایی که در شهرک صنعتی توس برگزار شد، اظهار کرد: کشورهای توسعه یافته دارای محیط زیست پایدار هستند و مسائل محیط زیستی نقش پررنگ و تعیین کننده ای در برنامه هایشان دارد.

رییس سازمان محیط زیست، استاندارهای محیط زیست در سطح بین المللی را دوگانه و جهت دار برشمرد و افزود: طرح شکایت هایی که در دنیا به وجود می آید هم راستا با سیاست های استثماری و استعماری با خط کش محیط زیستی رقم می خورد.

وی تصریح کرد: مشهد با ظرفیت هایی که دارد باید در همه زمینه ها الگو و پیشتاز باشد همانطور که ما الان مدیریت پسماند مشهد را به لحاظ روش شناسی در کشور به عنوان یک الگوی موفق معرفی می کنیم.

سلاجقه با اشاره به بازدیدی که صبح از ارتفاعات جنوبی و کشف رود داشت، عنوان کرد: این وضعیت را نمی پذیریم و به خاطر حفظ حرمت امام رضا علیه السلام و زوار و مجاورین، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: تا 6 ماه دیگر تصفیه خانه سپتاژ را تکمیل شده می خواهم

سلاجقه: تا 6 ماه دیگر تصفیه خانه سپتاژ را تکمیل شده می خواهم