مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 21:452022-12-22سياسي

تبیین آرمانها و اهداف انقلاب در کنگره شهدای اردستان ضروری است


رییس مرکز حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: تبیین راه شهدا و آرمانها و اهداف انقلاب در کنگره شهدای اردستان باید مدنظر باشد.

- اردستان - رییس مرکز حفظ آثارو نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: تبیین راه شهدا و آرمانها و اهداف انقلاب در کنگره شهدای اردستان باید مدنظر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین قاسمی عصر پنجشنبه در ستاد مراسم نهم دی در اردستان اظهار داشت: کشور ایران دوران پرافتخار و فراز و فرودهای زیادی داشته که برای تاریخ کشور ما نمایان و ماندگار شده است، در این دوران بسیاری از کارها موجب افتخار بوده و در برخی مواقع نیز کم و کاستی هایی وجود داشته است.

وی افزود: افتخار این نظام و این انقلاب است که مردمی برپا شد و ادامه پیدا کرد همچنین حیات این انقلاب نیز مرهون همین مردم است که در میدان دفاع از نظام ایستاده اند تا انقلاب ادامه پیدا کند.

رییس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: ما باید راه شهدای گرانقدری که برای دینشان و اسلام، انقلاب اسلامی و حفاظت از تمامیت ارضی کشور به میدان رفتند تا این انقلاب پیدا کند، ادامه دهیم.

قاسمی ادامه داد: تفاوت کنگره شهدا با یادواره شهدا در چند نکته اساسی است اولین وظیفه کنگره شهدا این است که با برپایی آن یاد و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین آرمانها و اهداف انقلاب در کنگره شهدای اردستان ضروری است

تبیین آرمانها و اهداف انقلاب در کنگره شهدای اردستان ضروری است