مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 21:052022-12-22سياسي

مسکن، صنعت، کشاورزی و گردشگری کرمانشاه نیازمند نگاه ویژه است


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از استاندار جدید کرمانشاه خواست فعال سازی واحدهای راکد و توجه به بخش مسکن، کشاورزی و گردشگری را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از استاندار جدید کرمانشاه خواست فعال سازی واحدهای راکد و توجه به بخش مسکن، کشاورزی و گردشگری را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه که امروز ( اول دی) با حضور وزیر کشور برگزار شد با اشاره به چالش های متعددی از جمله جنگ، سیل، زلزله و.

که کرمانشاه پشت سر گذاشته و اکنون با مشکلات فراوانی مواجه است، افزود: مردم از مسئولین به عنوان خادمین خود توقع دارند به مشکلات کرمانشاه رسیدگی شود.

وی سپس به بیان چند موضوع مهم پرداخت که باید در اولویت کاری استاندار کرمانشاه قرار گیرد و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد که تعداد آنها کم نیست و برخی تعطیل هستند و برخی زیرظرفیت کار می کنند را از مهمترین این موارد برشمرد.

نماینده سنقر و کلیایی پیشگامی کرمانشاه در بخش مسکن را نیز ضروری دانست که می تواند سایر بخش ها را نیز با خود به حرکت در بیاورد و افزود: متاسفانه اکنون در این بخش عقب هستیم و توقع داریم قول های رییس جمهور در بخش مسکن محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن، صنعت، کشاورزی و گردشگری کرمانشاه نیازمند نگاه ویژه است

مسکن، صنعت، کشاورزی و گردشگری کرمانشاه نیازمند نگاه ویژه است