مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 20:402022-12-22سياسي

المشاط: بدون اجابت مطالبات ملت یمن، هیچ آتش بسی در کار نیست


رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت که اگر مطالبات به حق و عادلانه مردم یمن اجابت نشود، هیچ آتش بسی در کار نخواهد بود؛ مطالباتی که شامل پرداخت حقوق کارکنان دولتی از طریق منابع نفتی و گازی یمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن امروز پنجشنبه میزبان هیأت عمانی بود که در حال حاضر در صنعاء حضور دارند تا درباره آتش بس رایزنی کنند.

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ ) گزارش داد، المشاط در این دیدار تأکید کرد که یمن خواستار صلح عادلانه و شرافتمندانه ای است که ثبات و آسایش برای مردم یمن و منطقه به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر مطالبات به حق  و عادلانه مردم یمن رفع نشود، هیچ آتش بسی در کار نخواهد بود؛ مطالباتی که شامل پرداخت حقوق کارکنان دولتی از طریق منابع نفتی و گازی یمن است و مشتمل بر بازگشایی همه فرودگاهها و بندرگاههاست.

المشاط با بیان اینکه هیچ عقب نشینی در خصوص حمایت از منابع نفتی و گازی مردم یمن وجود ندارد، تصریح کرد: قددان تلاش برادران عمانی و نقش مثبت آنان در تحقق صلح شرافتمندانه ای هستیم که همه ملت یمن در پی آن هستند.

این مقام یمنی، ضمن ابراز انزجار شدید از نقش منفی آمریکا و انگلیس در یمن ایفا می کنند و همچنین همراهی فرستاده سازمان ملل با تبلیغات گمره کننده این دو کشور، خطاب به متجاوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المشاط: بدون اجابت مطالبات ملت یمن، هیچ آتش بسی در کار نیست

المشاط: بدون اجابت مطالبات ملت یمن، هیچ آتش بسی در کار نیست