مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 20:252022-12-22بين الملل

جنبش مغربی: توافق ننگین عادی سازی روابط با تل آیو باید لغو شود


جبهه مغربی برای حمایت از فلسطین تأکید کرد که پروژه صهیونیسم، یک پروژه استعماری، نژادپرستانه، اشغالگرانه و توسعه طلبانه است و باید توافق عادی سازی رباط با تل آویو لغو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبهه مغربی برای حمایت از فلسطین از همه مردم این کشور خواست در تجمعات اعتراضی شرکت کنند که در رد عادی سازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی است.

پایگاه خبری عربی-21 ضمن نقل بیانیه این جبهه گزارش داد، عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی محکوم است و روند رو به رشد و خجالت آور همکاری رسمی با این رژیم در همه زمینه ها مایه نگرانی است.

در این بیانیه آمده است، عادی سازی روابط تحت عنوان توافقات ابراهیم به این دلیل است که نشان دهند درگیریها در منطقه صبغه مذهبی دارد و باید ادیان توحیدی ابراهیمی، با هم به توافق برسند؛ هر چند این مسئله با شعارهای توخالی تسامح، همزیستی همراه است.

این جبهه تأکید کرد، واقعیت این است که پروژه صهیونیسم، یک پروژه استعماری، نژادپرستانه، اشغالگرانه و توسعه طلبانه است و تنها نظیر آن، جنایات غیر انسانی علیه سرخپوستان آمریکا بوده است.

جبهه حمایت از فلسطین تصریح کرد، بر خلاف انتظار سازشکاران و صهیونیستها، هر توافق سازشی فقط بر مخالفت ملتهای منطقه افزود و این مسئله در تجمعات اعتراضی علیه عادیسازی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش مغربی: توافق ننگین عادی سازی روابط با تل آیو باید لغو شود

جنبش مغربی: توافق ننگین عادی سازی روابط با تل آیو باید لغو شود