مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 20:002022-12-22اقتصادي

طرح ساخت مسکن آپارتمانی و ویلایی در استان قم تصویب شد


طرح ساخت مسکن ویلایی در بخشی از مناطق استان قم تصویب و همچنین مقرر شد آپارتمان سازی در محدوده 560 هکتاری ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم معتمدی بعداز ظهر پنجشنلهپنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیشگامی قم در آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور گفت: در قم برای ساخت مسکن مقدمات الحاق زمین 560 هکتاری پردیسان تصویب و در ادامه نیز مواردی از جمله تهیه نقشه های اجرایی و مذاکره و انعقاد تفاهم نامه با پیمانکاران توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در با اشاره به مطرح شدن ساخت مسکن ویلایی در سطوح مختلف کارشناسی و رسانه ها گفت: در همین راستا چندین جلسه در دولت و سایر نهادها برگزار شد و نهایتاً در هفته جاری جلسه ای با وزیر جدید راه و شهرسازی و معاونین ایشان، نمایندگان در مجلس و استاندار قم برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوعاتی همچون مسائل آمایش سرزمین مطالعات طرح جامع مسائل شهرسازی، فنی و زیربنایی و خدمات عمومی مهاجرت حاشیه نشینی و هزینه های تمام شده و نگهداری، مقرر گردید بررسی های نهایی ظرفیت های استان در این موارد در استان تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساخت مسکن آپارتمانی و ویلایی در استان قم تصویب شد

طرح ساخت مسکن آپارتمانی و ویلایی در استان قم تصویب شد