مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:312022-12-22اجتماعي

اعلام آماده باش به دستگاه های خوزستان برای مقابله با بحران های احتمالی بارندگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در نشست ستاد مدیریت بحران استان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در خصوص احتمال وجود سیلاب به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی استان اظهار کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال بارش بالای 100 میلیمتر در برخی مناطق استان وجود دارد از این رو  اقدامات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با سیلاب های احتمالی در برخی مناطق و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تکمیل و اصلاح شبکه دفع فاضلاب اهواز، افزود: طرح شبکه دفع فاضلاب اهواز تا پایان سال آینده به اتمام می رسد اما بخش عمده طرح اضطراری پروژه که شامل نقاط بحرانی است تکمیل شده لذا انتظار می رود مشکلات نسبت به سال های قبل کمتر باشد.

خلیلیان با اشاره به وجود آمادگی لازم در دستگاه های اجرایی استان گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارایه شده و اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته همه دستگاه ها باید در آماده باش کامل باشند تا شاهد مشکلات سال های گذشته به ویژه در شهر اهواز نباشیم و این بارندگی را به خوبی تحت مدیریت قرار دهیم.

وی ادامه داد: جلسات متعددی در سطح استان و شهرستان ها برگزار شده تا همه دستگاه بتوانند مشکلات را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش به دستگاه های خوزستان برای مقابله با بحران های احتمالی بارندگی

اعلام آماده باش به دستگاه های خوزستان برای مقابله با بحران های احتمالی بارندگی