مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:302022-12-22بين الملل

گراسیموف: موشک های مافوق صوت روسیه از پدافند اوکراین عبور می کنند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد کشورهای غرب از آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین، هزاران تسلیحات نظامی را راهی اوکراین کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از آمار تسلیحات نظامی ارسال شده از سوی کشورهای غربی به اوکراین از ابتدای درگیری نظامی میان کی یف و مسکو گفت.

والری گراسیموف رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه امروز پنج شنبه اعلام کرد که غرب از آغاز عملیات ویژه روسیه، بیش از 350 تانک، 700 سامانه توپخانه، 100 سامانه پرتاب موشک چندگانه، 30 بالگرد و دست کم 5 هزار هواپیمای بدون سرنشین را در اختیار ارتش اوکراین قرار داده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در ادامه با اشاره به توانمندی های نظامی این کشور در نبرد با کی یف تاکید کرد که موشک مافوق صوت کینژال روسیه در برابر پدافند هوایی اوکراین آسیب ناپذیر است.

لازم به ذکر است که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه 24 فوریه (5 اسفند 1400) با اشاره به درخواست جمهوری های دونباس برای کمک به آنها جهت رهایی از ظلم و ستم رژیم کی یف، فرمان آغاز عملیات نظامی در اوکراین را صادر کرد.

حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از انفجار در پل کریمه در 16 مهر آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلنسکی، رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گراسیموف: موشک های مافوق صوت روسیه از پدافند اوکراین عبور می کنند

گراسیموف: موشک های مافوق صوت روسیه از پدافند اوکراین عبور می کنند