مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 18:452022-12-22اقتصادي

تا کنون 30 هزارنفر متقاضی برای شرکت در اعتکاف حرم رضوی ثبت نام کرده اند


ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف ماه رجب در مساجد حرم مطهر رضوی با استقبال گسترده همراه بوده و تاکنون بیش از 30 هزار نفر درخواست خود را ثبت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد توکلی اظهار کرد: از آغاز ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف ماه رجب در مساجد حرم مطهر رضوی با استقبال گسترده همراه بوده و تاکنون بیش از 30 هزار نفر از طریق سایت اعتکاف و سامانه پیامکی ثبت نام کرده اند و با توجه به استقبال صورت گرفته، پیش بینی می شود تعداد متقاضیان افزایش بیشتری نیز داشته باشد.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی  افزود: با توجه به محدود بودن ظرفیت مساجد، از بین این افراد حدود 2 هزار و 200 نفر به قید قرعه برای شرکت در این مراسم معنوی انتخاب خواهند شد.

وی گفت: اعتکاف رجبیه امسال از 15 بهمن ماه به مدت سه روز در مسجد جامع گوهرشاد و مسجد صدیقی ها و مسجد ملاهاشم برگزار خواهد شد و از معتکفان با ارائه خدمات مختلف فرهنگی و مذهبی میزبانی خواهد شد.

علاقمندان تا 6 دی ماه فرصت دارند از طریق سایت اعتکاف به آدرس ETEKAF.

RAZAVI.

IR و یا با ارسال عدد 8 به سامانه پیامکی 5000048030 ثبت نام کنند.

شایان ذکر است فهرست منتخبان شرکت در مراسم اعتکاف که به قید قرعه انتخاب می شوند، 13 دی ماه از طریق سایت اعتکاف و با ارسال پیامک اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا کنون 30 هزارنفر متقاضی برای شرکت در اعتکاف حرم رضوی ثبت نام کرده اند

تا کنون 30 هزارنفر متقاضی برای شرکت در اعتکاف حرم رضوی ثبت نام کرده اند