مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 18:402022-12-22سياسي

آخرین خبر درباره حکم دکتر قره حسنلو


رییس کل دادگستری البرز با بیان اینکه وکلای تعیینی حمید قره حسنلو پرونده وی را مطالعه کرده اند، گفت: هیچ حکم قطعی برای پرونده صادر نشده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، میزان نوشت: روز گذشته یکی از روزنامه ها در گفت وگو با وکلای تعیینی و یکی از اعضای خانواده حمید قره حسنلو یکی از متهمان پرونده شهادت شهید عجمیان مطلبی با عنوان نه لیدر بود و نه قصدی برای حضور در آن منطقه داشته منتشر کرد.

در این گزارش به نقل از وکلای تعیینی حمید قره حسنلو ادعا شده است که وکلای این فرد امکان دسترسی و مطالعه پرونده موکلشان را نداشتند.

همچنین یکی از اعضای خانواده این فرد ادعا کرده است حمید قره حسنلو امکان ملاقات با کسی را نداشته است.

حسین فاضلی هریکندی در گفت وگو با میزان در رابطه با پرونده حمید قره حسنلو یکی ازمتهمان شهادت شهید عجمیان اظهار کرد: در تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری به صراحت عنوان شده در جرایم علیه امنیت داخلی یا خارجی که مجازات آنها مشمول ماده 302 این قانون است، در مرحله تحقیقات مقدماتی طرفین دعوی، وکیل یا وکلای خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تأیید قوه قضاییه باشد، انتخاب می نمایند.

پرونده نامبرده نیز مشمول این تبصره است و به دلیل اینکه آقای قره حسنلو در مرحله تحقیقات مقدماتی وکیل موضوع تبصره مذکور معرفی نکرده بود، مطاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر درباره حکم دکتر قره حسنلو

آخرین خبر درباره حکم دکتر قره حسنلو