مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 17:102022-12-22سياسي

شهدای گمنام در قلعه رییسی تشییع می شوند


فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا از تشییع شهدای گمنام در قلعه رییسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، نشست شورای هماهنگی تشییع شهدای گمنام، مراسم بزرگداشت 9دی و مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی در بخشداری چاروسا برگزار شد.

توحید رجایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا در این نشست از با بیان اینکه شهدا بر همه حق دارند عنوان کرد: شهیدان درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.

رجایی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد داشتند انقلاب نوپای ایران را شکست داده و سیطره ظلم و ستم خود را در کشور ما ادامه دهند اما با حضور به موقع ملت انقلابی در جبهه های جنگ این توطئه دشمنان شکست خورد و برای همیشه دست سلطه آنها بر کشورمان قطع شد.

وی با بیان ینکه شهدا نماد مهربانی، فداکاری و بهترین الگو برای نسل جوان هستند افزود: تشییع دو شهید گمنام در شهر قلعه رییسی برگزار خواهد شد.

رجایی تصریح کرد: این مراسم روز شنبه عصر در مصلای محمد رسول الله شهر قلعه رییسی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا از مردم خواستار حضور باشکوه در این مراسم شد و تصریح کرد: این مراسم از ساعت 14روز شنبه برگزار و سپس جهت تدفین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام در قلعه رییسی تشییع می شوند

شهدای گمنام در قلعه رییسی تشییع می شوند