مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:052022-12-22سياسي

امروز نیازمند یک تحول اساسی در زمینه تبلیغ هستیم


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فضای موجود را باید شناخت و به همان سبک سابق وارد آن نشد، بلکه حتی خودمان نیز مورد نقد و مطالبه قرار بگیریم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در سومین گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان در سال جاری، در سخنانی اظهار کرد: مطالبات رهبری از سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای تبلیغاتی، مطالبه جدی و مهمی است.

وی افزود: در گذشته اعزام و استقرار مبلغ و یا توجه به هیئات مذهبی از وظایف این سازمان بوده و هست ولی امروزه با توجه به اتفاقات اخیر وظیفه این سازمان بیشتر شده است.

فوقی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به بانوان و نوجوانان خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر این ضرورت بیشتر هم می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه امروز نیازمند یک تحول اساسی در بحث تبلیغات هستیم، گفت: فضای موجود را باید شناخت و به همان سبک و سابق وارد آن نشد، بلکه حتی خودمان نیز مورد نقد و مطالبه قرار بگیریم، من به همه گفتم که انتقاد مردم از ما حتی بابت معیشتشان، موجب باز شدن باب گفت وگو می شود.

فوقی با بیان اینکه از هر شخصی که بتواند در امر تبلیغ به ما کمک کند استفاده می کنیم، افزود: بعضی افراد توصیه به جابجایی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نیازمند یک تحول اساسی در زمینه تبلیغ هستیم

امروز نیازمند یک تحول اساسی در زمینه تبلیغ هستیم