مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:052022-12-22بين الملل

ادامه اختلافات احزاب کردستان عراق؛ اتحادیه میهنی نشست فوق العاده برگزار می کند


اتحادیه میهنی کردستان عراق امروز نشستی را برگزار خواهد کرد و در آن، اختلافات این حزب و حزب دموکراتیک و آخرین تحولات سیاسی کردستان بررسی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه خبر دادند که قرار است اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق امروز پنجشنبه در سلیمانیه نشست فوق العاده برگزار کنند.

این منابع به پایگاه خبری بغداد الیوم گفتند که در این نشست، روابط اتحادیه میهنی و حزب دموکراتیک کردستان و اختلافات بین این دو حزب و آخرین تحولات سیاسی کردستان بررسی خواهد شد.

به گفته این منابع، همزمان با نشست اتحادیه میهنی، حزب دموکرات نیز نشستی را به ریاست مسعود بارزان برگزار خواهد کرد تا اختلافات بین این دو حزب و راهکار حل درگیریها بین طرفین و اوضاع منطقه کردستان بررسی شود.

منابع مذکور مدعی شدند که فضای مثبتی بین دو حزب حاکم بر کردستان عراق شکل گرفته است و دیدارها بین آنان ادامه دارد؛ کما اینکه به توافقاتی درباره تغییرات در کابینه و پارلمان کردستان حاصل شده است.

این در حالی است که مشکلات و اختلافات شدیدی بین اتحادیه میهنی و حزب دموکرات شکل گرفته است و منشأ آن، اختلاف بر سر پست ریاست جمهوری و نحوه مدیریت کردستان و حکومت بر آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اختلافات احزاب کردستان عراق؛ اتحادیه میهنی نشست فوق العاده برگزار می کند

ادامه اختلافات احزاب کردستان عراق؛ اتحادیه میهنی نشست فوق العاده برگزار می کند