مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 16:002022-12-22اجتماعي

اهمیت مشاوره در مدارس/ ظرفیت مشاوران مورد غلفت قرار نگیرد


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مشاوره در مدارس اهمیت زیادی دارد که با بها دادن به این حوزه می توان از بسیاری از آسیب ها در مدارس پیشگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید غلامحسن خلیلی موسوی ظهر پنجشنبه در همایش مشترک کارشناسان آموزشی و مشاوره ای نواحی و مناطق استان اظهار کرد: مشاوره در مدارس اهمیت زیادی دارد که با بها دادن به این حوزه می توان از بسیاری از آسیب ها در مدارس پیشگیری کرد.

وی بیان کرد: نقش پرورش در آموزش و پرورش یکی از چالش هایی است که به نظر می رسد خانواده ها نیز با آنها روبه رو هستند و از این حیث واجب می دانیم ظرفیت مشاوران به عنوان رکن مهم در مدارس، مورد غفلت قرار نگیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: قرارگاه تربیتی و نصیب آموزشی برابر گامی بلند در راستای تقویت وضعیت و شرایط حساس آموزشی و تربیتی است.

خلیلی موسوی خاطر نشان کرد: این امر نشان دهنده آن است که آموزش و پرورش در یک محور قرار دارند و باید تلاش کنیم تا در کنار اولیای خانه و مدرسه بتوانیم تحقق اهداف تربیتی و آموزشی را شاهد باشیم.

وی همچنین با تاکید بر همدلی و هم سویی در اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی، گفت: باید خروجی تمامی فعالیت های آموزشی و پرورشی به نفع دانش آموزان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت مشاوره در مدارس/ ظرفیت مشاوران مورد غلفت قرار نگیرد

اهمیت مشاوره در مدارس/ ظرفیت مشاوران مورد غلفت قرار نگیرد