مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:452022-12-22اقتصادي

گاردین: آسایشگاه های بریتانیا با افزایش قبوض انرژی، تعطیل می شوند


رسانه های انگلیس امروز (پنجشنبه) گزارش دادند که سازمان های خیریه آسایشگاه های بریتانیا که برای بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری های صعب العلاج فعالیت می کنند، - رسانه های انگلیس امروز (پنجشنبه) گزارش دادند که سازمان های خیریه آسایشگاه های بریتانیا که برای بهبود زندگی افراد مبتلا به بیماری های صعب العلاج فعالیت می کنند، ممکن است مجبور شوند به دلیل افزایش قبوض انرژی تخت های خود را خالی کرده و تعداد کارکنان را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داد، آسایشگاه ها که برای پوشش حدود 70 تا 80 درصد هزینه های عملیاتی خود به شدت به کمک های خیریه وابسته هستند، باید 350 درصد بیشتر برای قبوض انرژی بپردازند زیرا به شدت از گاز و برق استفاده می کنند تا استانداردهای مراقبتی بهینه را برای بیماران ارائه کنند.

بحران هزینه زندگی تاثیر زیادی بر آسایشگاه ها و افرادی دارد که از آنها مراقبت می کنند.

آسایشگاه ها شریک حیاتی برای سیستم بهداشتی هستند و اگر افزایش هزینه های انرژی بر توانایی آنها برای ادامه این خدمات تاثیر بگذارد، این امر تبعاتی به همراه خواهد داشت.

پس از پایان طرح حمایت از کسب و کار فعلی که از طریق آن دولت لندن در 31 مارس، قیمت واحد را برای انرژی مورد استفاده شرکت ها تخفیف می دهد، از دولت بریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: آسایشگاه های بریتانیا با افزایش قبوض انرژی، تعطیل می شوند

گاردین: آسایشگاه های بریتانیا با افزایش قبوض انرژی، تعطیل می شوند