مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:352022-12-22اقتصادي

توسعه اقتصادی میراث تعامل تنگاتنگ دانشگاه، صنعت و عرصه سیاست گذاری است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: توسعه اقتصادی در پیوند تنگاتنگ و ارتباط موثر سه ضلع یک مثلث ممکن می شود.

ضلع نخست آن، دانشگاه و بخش های پژوهشی است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: توسعه اقتصادی در پیوند تنگاتنگ و ارتباط موثر سه ضلع یک مثلث ممکن می شود.

ضلع نخست آن، دانشگاه و بخش های پژوهشی است، دومین جانب آن بخش های مولد و اقتصادی می باشد و سومین جایگاه را نیز باید به نهادهای متولی در عرصه سیاست گذاری و اجرایی اختصاص داد.

غلامحسین شافعی امروز 1 دی ماه در نود و نهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی به تدوین تفاهم نامه ای میان اتاق بازرگانی استان و دانشگاه فردوسی مشهد با هدف ایجاد پیوند میان اضلاع این مثلث، اشاره نمود و اظهار کرد: این دانشگاه، یکی از مراکز علمی سرآمد کشور است که می تواند ما را از دیدگاه های ارزشمندی در بخش های اقتصادی و فعالیت های مبتنی بر تولید، منتفع سازد.

وی تاکید کرد: توامان چاره جویی از گره ها و مشکلات اقتصادی و تدوین رویکردهای آینده نگر در این حوزه در تعامل با چنین مراکز علمی، محقق می شود.

به همین منظور نیز یک تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف ایجاد این ارتباط در جلسه امروز به امضا خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصادی میراث تعامل تنگاتنگ دانشگاه، صنعت و عرصه سیاست گذاری است

توسعه اقتصادی میراث تعامل تنگاتنگ دانشگاه، صنعت و عرصه سیاست گذاری است