مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:252022-12-22سياسي

نهضت بزرگ امام خمینی (ره) شکاف ایجاد شده بین حوزه و دانشگاه را از بین برد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره ) یک نهضت متعالی فارغ از مرزهای سیاسی و جغرافیایی بود، گفت:این نهضت انقلابی جریانی موفق بود که فارغ از مرزهای سیاسی و جغرافیایی شکل گرفت و فضای ذهنی حوزه و دانشگاه را به هم .

- نهضت بزرگ امام خمینی (ره) شکاف ایجاد شده بین حوزه و دانشگاه را از بین برد ایسنا/همدان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی امام خمینی ( ره ) یک نهضت متعالی فارغ از مرزهای سیاسی و جغرافیایی بود، گفت:این نهضت انقلابی جریانی موفق بود که فارغ از مرزهای سیاسی و جغرافیایی شکل گرفت و فضای ذهنی حوزه و دانشگاه را به هم نزدیک کرد و شکاف ایجاد شده بین حوزه و دانشگاه را از بین برد.

محمد مهدی اسماعیلی پنجشنبه یکم دی ماه، در مراسم بزرگداشت شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد : تویسرکان در حوزه ایثار و شهادت نیز جزو پیشگام ترین های استان همدان بوده و وجود 750 شهید از این خطه گویای این امر است .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهید مفتح از یاران خاص امام بودند و همزمان در حیطه حوزه و دانشگاه و تبلیغ دین و علم رنجهای زیادی را متحمل شدند، تصریح کرد : در اوایل انقلاب دشمنان با انتشار این فکر مسموم که حوزه و حوزویان علت عقب افتادگی در تاریخ و علم و پیشرفت کشور هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت بزرگ امام خمینی (ره) شکاف ایجاد شده بین حوزه و دانشگاه را از بین برد

نهضت بزرگ امام خمینی (ره) شکاف ایجاد شده بین حوزه و دانشگاه را از بین برد