مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:202022-12-22سياسي

حاشیه های مافیای ابوطالب ادامه دارد


جدیدترین حاشیه «مافیا»ی سعید ابوطالب حالا به «پدرخوانده» کشیده شده است؛ جنجالی که با ادعای یکی از طراحان این رئالیتی شو در فضای مجازی همزمان با پخش اولین قسمت، - جدیدترین حاشیه مافیا ی سعید ابوطالب حالا به پدرخوانده کشیده شده است؛ جنجالی که با ادعای یکی از طراحان این رئالیتی شو در فضای مجازی همزمان با پخش اولین قسمت، دوباره بالا گرفت.

فردی که مدعی طراحی اصلی پروژه پدرخوانده است، می گوید، از طرحش استفاده شده و سپس بدون اطلاع قبلی توسط سعید ابوطالب کنار گذاشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ابوطالب، مستندساز که مدت مدیدی است به سمت تولید ساختار رئالیتی شو برای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی رفته است، چند سالی است عمده فعالیتش را روی ساخت پروژه هایی مرتبط با بازی مافیا گذاشته و البته در این مسیر، هم موفقیت مالی کسب کرده و هم دچار حاشیه های بسیاری شده است.

او علاوه بر ساخت مافیا و پدرخوانده، در کارنامه کاری اش ساخت رئالیتی شوهای دیگری همچون رالی ایرانی و شام ایرانی را هم به ثبت رسانده است.

ابوطالب مسابقه شب های مافیا را نخستین بار سال 99 برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده کرد.

مسابقه ای که با گروهی دیگر برای نخستین بار از کافه ها به تلویزیون و شبکه سلامت تلویزیون کشیده شد و در ادامه با کمی تغییر و البته با حضور چهره ها در شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های مافیای ابوطالب ادامه دارد

حاشیه های مافیای ابوطالب ادامه دارد