مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:202022-12-22سياسي

نظام مهندسی، نظارت دقیق در مسائل فنی ساختمان داشته باشد


همدان_رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به گودبرداری غیراصولی در خیابان شهید زمانی و ایجاد مشکل برای ساختمان های مجاور آن، گفت: نظام مهندسی، - نظارت دقیق در مسائل فنی ساختمان داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود مسگریان در جلسه علنی صحن شورا با اشاره به گودبرداری غیراصولی و غیرکارشناسانه در خیابان شهید زمانی در هفدهم آذرماه و ایجاد مشکل برای ساختمان های مجاور آن، اظهار کرد: این موضوع به موقع به شهرداری ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه شاهد حضور به موقع مسئولان شهرداری، دادستان و مدیریت شهری و اقدام لازم در این خصوص بودیم، گفت: با اقدام به موقع از وقوع یک بحران جلوگیری شد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در این مورد از سوی بدنه شهرداری اقدامات لازم و فنی صورت گرفت و بتن ریزی و استحکام بخشی ساختمان آسیب دیده تا ساعت 6 بامداد روز بعد از اتفاق انجام شد.

مسگریان به انجام تمام مسائل در تأمین امنیت محل و تخلیه ساختمان های مجاور و قطع گاز اشاره کرد و افزود: با انجام اینگونه اقدامات از بروز یک حادثه و مصیبت بزرگ در شهر جلوگیری شد و این اقدامات قابل تقدیر است.

وی ضمن تشکر از خانجانی دادستان همدان و مدیران، مسئولان و معاونان شهرداری با بیان اینکه امیدواریم مسائل فنی به گونه ای نظارت شود که مشکلی پیش نیاید، تصریح کرد: تقاضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مهندسی، نظارت دقیق در مسائل فنی ساختمان داشته باشد

نظام مهندسی، نظارت دقیق در مسائل فنی ساختمان داشته باشد