مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:152022-12-22اقتصادي

احیای 860 واحد صنعتی راکد تا پایان آبان 1401


بر اساس آمار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران؛ 860 واحد صنعتی غیرفعال تا پایان آبان ماه امسال در کشور احیاء و به چرخه تولید بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای احیا این واحدها بیش از 4,341 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، همچنین با راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی، برای 16 هزار و 222 نفر اشتغالزایی یا تثبیت شغل شده است.

به گفته علی رسولیان معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران یکی از سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در این دوره، توازن سرمایه گذاری است که وزیر صمت هم با جدیت، این طرح را پیگیری می کند و هدف این است که بتوانیم در مناطقی که ظرفیت سرمایه گذاری دارد، اما به دلایلی محروم مانده و طرح های سرمایه گذاری کمتر در آن پا گرفته، مشوق هایی را در نظر بگیریم، بخشی از این بسته سرمایه گذاری یا بسته ای که برای توازن سرمایه گذاری تدارک دیده شده، مرتبط با شهرک ها و نواحی صنعتی کشور به منظور حمایت از صنایع کوچک است.

هدفگذاری برای احیای هزار و 987 واحد صنعتی تا پایان سال رسولیان رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اعلام وضعیت مناسب و رو به رشد صنعت می گوید: در چند سال گذشته بیش از 1400 واحد جدید در حوزه صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 860 واحد صنعتی راکد تا پایان آبان 1401

احیای 860 واحد صنعتی راکد تا پایان آبان 1401