مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:152022-12-22سياسي

1370 سبد میوه به مناسبت شب یلدا بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان خراسان جنوبی از توزیع 1370 سبد میوه به مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان شهرستان بیرجند خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان خراسان جنوبی از توزیع 1370 سبد میوه به مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان شهرستان بیرجند خبر داد.

محمد علی کاوسی، در حاشیه بازدید از خانه هلال امام رضا(ع) شهرستان بیرجند ضمن تقدیر از نیکوکاران و خیران که در این اقدام خداپسندانه سهیم بودند، اظهار داشت: نیکوکاران همیشه یاری گر این جمعیت هستند و برای رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه گام برمی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه تا کنون به همت خیران و همکاری هفت خانه هلال شهرستان بیرجند یک هزار و 370 سبد میوه ویژه شب یلدا بین نیازمندان شهرستان توزیع شد، افزود: مبلغ 140 میلیون تومان جهت تهیه این بسته ها هزینه شده است.

کاوسی با اشاره به دیگر خدمات خانه های هلال، ادامه داد: همچنین یک هزار 500 پرس غذای گرم توسط خیرین در سه خانه هلال این شهرستان توزیع می شود.

گفتنی است؛ در جریان این دیدار طی تماس تلفنی، دبیرکل جمعیت هلال احمر از اقدامات شایسته داوطلبان و نیکوکاران به مناسبت شب یلدا قدردانی کرد و گفت: بدون شک هلال احمر بر پایه توان داوطلبان و نیکوکاران استوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1370 سبد میوه به مناسبت شب یلدا بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد

1370 سبد میوه به مناسبت شب یلدا بین نیازمندان بیرجندی توزیع شد