مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:102022-12-22سياسي

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت استاد ایرج اعتصام


در پی درگذشت دکتر ایرج اعتصام، استاد پیشکسوت دانشکده شهرسازی دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران، این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.

- در پی درگذشت دکتر ایرج اعتصام، استاد پیشکسوت دانشکده شهرسازی دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران، این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام صادر شده از سوی دانشگاه تهران به این شرح است: انالله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر ایرج اعتصام، استاد پیشکسوت دانشکده شهرسازی دانشکدگان هنرهای زیبا دانشگاه تهران، دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

دکتر ایرج اعتصام که عضویت در هیأت امناء انجمن مفاخر معماری ایران و انجمن معماران و انجمن شهرسازان آمریکا را در سوابق خود داشت، علاوه بر استادی دانشگاه تهران، استاد مدعو دانشگاه واشنگتن در سیاتل، محقق مرکز مطالعات شهری دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و مدرس دانشگاه برکلی آمریکا را نیز بود.

از طرح ها و پروژه های ماندگار این استاد فقید می توان به مجموعه شاهچراغ شیراز، شهر جدید لتیان، مجموعه های جهانگردی محلات، سرعین اردبیل، لاهیجان، طرح اولیه مجموعه سن تروپه (جنوب فرانسه)، مجموعه های مسکونی و خانه های ویلایی در سیاتل، سن خوزه، سن فرانسیسکو، لس آنجلس، آمریکا- مجموعه هفت بلوک اداری در بل ویو واشنگتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت استاد ایرج اعتصام

پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت استاد ایرج اعتصام