مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:102022-12-22سياسي

فرهنگیان شهرستان های شرقی کرمانشاه از حق مناطق جنگی جامانده اند


نماینده مردم شرق کرمانشاه با مطالبه جدی از وزیر آموزش و پرورش برای پرداخت کامل حق منطقه جنگی گفت: سنقر، هرسین، کنگاور و صحنه شهرستان های جامانده کرمانشاه از حق منطقه جنگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضایی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان کرمانشاه و حضور در شهرستان کنگاور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فرهنگیان یکی از مهمترین گروه ها و مرجعان مورد احترام مردم بوده که نیازمند توجه بیشتر هستند.

وی با ابراز امیدواری از سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان های شرقی استان کرمانشاه، افزود: این سفر که دیدار با فرهنگیان این شهرستان ها را به دنبال دارد نیازمند دستاوردهایی در حوزه آموزشی و رفع مشکلات این قشر از جامعه خواهد بود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود آگاهی از آغاز اجرای طرح رتبه بندی به تازگی در کشور اما خواهان اجرای کامل و عادلانه آن در تمام شهرستان ها بوده تا رضایت قشر فرهنگیان فراهم شود.

رضایی اجرای طرح رتبه بندی معلمان به طور کامل در استان کرمانشاه را مطالبه اصلی فرهنگیان شهرستان کنگاور از وزیر آموزش و پرورش دانست.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به جاماندن شهرستان های شرقی از پرداخت حق منطقه جنگی، تصریح کرد: شهرستان های سنقر، هرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان شهرستان های شرقی کرمانشاه از حق مناطق جنگی جامانده اند

فرهنگیان شهرستان های شرقی کرمانشاه از حق مناطق جنگی جامانده اند