مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:452022-12-22سياسي

انتشار جدول مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی در احقاق حقوق عامه


با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و شفاف سازی، جدول مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی در احقاق حقوق عامه منتشر و در اختیار عموم جامعه قرار گرفت.

- با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و شفاف سازی، جدول مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی در احقاق حقوق عامه منتشر و در اختیار عموم جامعه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظری روز یکشنبه 27 آذرماه بخشنامه ای را با هدف مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی به دادستان های سراسر کشور ابلاغ کرد.

در این بخشنامه ضمن احصاء مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی در رعایت حقوق عامه بر ضرورت اجرای تکالیف قانونی تاکید و پیگیری قضایی یکی از وظایف دادستان های سراسر کشور عنوان شده است.

در این راستا غلام عباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور و متولی اصلی صیانت از حقوق عامه دادستانی کل روز چهارشنبه 30 آذرماه اقدام به تشریح و تبیین این بخشنامه کرده و از اهمیت اجرای آن سخن گفت.

با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و شفاف سازی، اقناع افکار عمومی و اصحاب رسانه و همچنین صاحبنظران و اندیشمندان حقوقی و قضایی، جدول و لیست مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی در احقاق حقوق عامه منتشر و در اختیار عموم جامعه قرار گرفته است تا ضمن اشراف و اطلاع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جدول مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی در احقاق حقوق عامه

انتشار جدول مهمترین تکالیف دستگاه های اجرایی در احقاق حقوق عامه