مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:452022-12-22اجتماعي

یلدای فاطمی با حضور پیکر شهید گمنام در 15 نقطه از نایین


رییس کمیته خادمین شهدا شهرستان نایین گفت: همزمان با آخرین روز از فصل پاییز و در یلدای فاطمی، پیکر شهید گمنام مهمان مردم و دانش آموزان شهرستان نایین شده است.

- هادی ربیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه شهرستان نایین از روز گذشته میزبان شهیدی گمنام هستند و این شور عاشورایی هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که رزق و روزی امسال ما، فاطمی و شهدایی شدن شب یلدا و میزبانی و زیارت یکی از شهدای گمنام عزیزمان در آخرین روز از فصل پاییز سال 1401 و تشریف فرمایی ناگهانی و غافلگیرانه این شهید در میان مردم بود.

وی ادامه داد: این شهید گمنام، یک هدیه گرانبها از سوی ام ابیها، حضرت زهرا (س) بود که از شب گذشته به شهر نایین وارد و در محفل روضه بانوی دو عالم در یکی از مساجد شهر نایین حاضر شد.

رییس کمیته خادمین شهدا شهرستان نایین تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید که مؤمنین و خوبان عالم، کسانی هستند که رسالتی که خداوند بر گردن آنها قرار داده را انجام می دهند.

، این شهید نیز با حضور خود در شهرستان، رسالت فاطمی خویش را انجام داد.

وی با اشاره به حضور پیکر شهید گمنام در 15 نقطه از شهرستان نایین تاکید کرد: پیکر این شهید گمنام از ساعت 7:30 صبح تا حدود ساعت 14 ظهر در دبیرستان پسرانه شهید مصطفی چمران، هنرستان دخترانه کار و دانش حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای فاطمی با حضور پیکر شهید گمنام در 15 نقطه از نایین

یلدای فاطمی با حضور پیکر شهید گمنام در 15 نقطه از نایین