مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:202022-12-22اقتصادي

کیفیت کار ساخت و ساز در استان مرکزی افزایش پیدا کرده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه کیفیت کار ساخت و ساز در استان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده گفت: امروزه استفاده از بتن های آماده رواج یافته که البته استاندارسازی آن نیز مد نظر قرار گرفته و الزام آور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مهدی زندیه وکیلی امروز در  سمینار آموزشی بتن های پرمقاومت، توانمند و بازیافتی در اراک اظهار کرد: موضوع بتن با مقاومت بالا یکی از موضوعات مهمی بود که در جلسات شورای فنی مطرح و بنا گذاشته شد تا این مقوله در دستور کار آموزشی دستگاه ها گنجانده شود.

وی با بیان اینکه کیفیت کار ساخت و ساز در استان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده افزود: امروزه استفاده از بتن های آماده رواج یافته که البته استاندارسازی آن نیز مد نظر قرار گرفته و الزام آور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه در گذشته سازه ساختمان ها فلزی بوده اما امروز بتن آرمه هستند ادامه داد: استفاده از اسکلت بتن آرمه باعث مقاومت بالا در ساختمان ها نیز می شود.

زندیه وکیلی  بیان کرد: باید سعی کنیم تا از بتن های با مقاومت بالا و توانمند در ساختمان ها علی الخصوص ساحتمان های بلندمرتبه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه ساختمان و مهندسی در سال های اخیر ارتقا یافته اما کفایت نمی کند اضافه کرد: ارتقای بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت کار ساخت و ساز در استان مرکزی افزایش پیدا کرده است

کیفیت کار ساخت و ساز در استان مرکزی افزایش پیدا کرده است