مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:202022-12-22سياسي

اولویت کارخانه سیمان دشتستان نیروی بومی باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مدیران کارخانه سیمان دشتستان اولویت خود را استفاده از ظرفیت نیروهای بومی این شهرستان قرار دهند.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مدیران کارخانه سیمان دشتستان اولویت خود را استفاده از ظرفیت نیروهای بومی این شهرستان قرار دهند.

اکبر پورات پنجشنبه اول دی در سفر شهرستانی به دشتستان که مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر وی را همراهی نمودند، در بازدید از کارخانه سیمان دشتستان اظهار کرد: در کارگروه رفع موانع تولید استان موضوعات و مشکلات مرتبط این کارخانه را مطرح و پیگیری های لازم خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای بررسی و پیگیری های لازم هفته جاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان از کارخانه سیمان دشتستان بازدید خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: در زمینه مسئولیت های اجتماعی باید صنایع مستقر در شهرستان دشتستان به صورت هدفمند، با برنامه ریزی و نظارت فرماندار در راستای توسعه شهرستان به کار گرفته شود.

پورات خاطرنشان کرد: در حوزه زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی کارخانه سیمان دشتستان، باید با تمام توان تلاش نمایند که این مشکل را برطرف و فرایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت کارخانه سیمان دشتستان نیروی بومی باشد

اولویت کارخانه سیمان دشتستان نیروی بومی باشد