مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:152022-12-22سياسي

سردار کارگر:دفاع مقدس تبلور وحدت ملی است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:در حوزه روایتگری دفاع مقدس نباید با رویکرد جناحی وارد شد؛ چراکه دفاع مقدس تبلور عینی وحدت ملی بوده است و امروز نیز این وظیفه بر عهده ما است که حقایق دوران دفاع مقدس را به دور از علائق و سلائق جناحی و در بستر .

- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:در حوزه روایتگری دفاع مقدس نباید با رویکرد جناحی وارد شد؛ چراکه دفاع مقدس تبلور عینی وحدت ملی بوده است و امروز نیز این وظیفه بر عهده ما است که حقایق دوران دفاع مقدس را به دور از علائق و سلائق جناحی و در بستر روند تاریخی خودش به جامعه و نسل جوان ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر در یکصدودهمین جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: راهیان نور بستر مناسبی برای تبیین، ترویج و ارائه ارزش های دفاع مقدس به جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان است.

سازمان بسیج یکی از نهادهای کلیدی و مبنایی در حوزه راهیان نور است و جا دارد که این نهاد در راهیان نور فعال تر در سال جاری مشارکت داشته باشد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه ریاست محترم جمهوری اسلامی همواره در موضوع ترویج فرهنگ دفاع مقدس اعلام آمادگی کرده است، افزود: تعاملات مطلوبی در حوزه برگزاری راهیان نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر:دفاع مقدس تبلور وحدت ملی است

سردار کارگر:دفاع مقدس تبلور وحدت ملی است