مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:052022-12-22سياسي

معاون وزیر کشور بر لزوم آمادگی شهرداری ها برای مقابله با سیلاب ها تاکید کرد


معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در دستورالعملی خطاب به معاونان امور عمرانی استانداری ها بر لزوم آمادگی شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با سیلاب های احتمالی و موج سرما در کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، دستورالعمل هایی را به منظور پیشگیری و کنترل شرایط اضطراری ناشی از وقوع حوادث و سوانح مرتبط با سیلاب در شهرها و روستاهای کشور و اهمیت و ضرورت ایجاد آمادگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیلاب های احتمالی و لزوم انجام اقدامات فوری مبتنی بر تجربه سیلاب در تعدادی از استان های کشور صادر کرده است.

وی از معاونان امور عمرانی استانداری های سراسر کشور خواسته است، این برنامه ها با قید فوریت به همه شهرداری ها و دهیاری های تابعه استان ابلاغ و بر اجرای آن نظارت مستمر و دقیق انجام شود.

ایجاد سازوکارهای لازم در شهرداری ها و دهیاری ها برای همکاری در امور پیشگیرانه و مقابله با سیلاب در شهرها و روستاها، اطلاع رسانی برای ضرورت آمادگی کامل کلیه شهرداری ها و دهیاری های تابعه، برگزاری منظم جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری و کمیته های تخصصی ذیل این ستاد مذکور و هماهنگی با دستگاه های اجرایی مسئول در حوزه مدیریت سیلاب و رودخانه های عبوری از شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور بر لزوم آمادگی شهرداری ها برای مقابله با سیلاب ها تاکید کرد

معاون وزیر کشور بر لزوم آمادگی شهرداری ها برای مقابله با سیلاب ها تاکید کرد