مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:552022-12-22سياسي

همایش ریحانه های فاطمی ویژه دختران دهه نودی در قم برگزار شد


همایش ریحانه های فاطمی ویژه دختران دهه نودی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری امروز پنجشنبه 1دی ماه در حاشیه برگزاری همایش ریحانه های فاطمی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: در اسلام جایگاه و منزلت زن به مثابه منزلت مرد می باشد و حتی در جاهایی جایگاه زنان برتر از جایگاه مردان است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه زنان هم می توانند به جایگاه شامخ انسان کامل نائل شوند گفت: این حقیقت و منزلگاه جنسیت نمی شناسد همچنانکه در معارف حقه شیعه صدیقه طاهره(س) مظهر انسان کامل و حقیقت ناب محمدی است، بنحوی که در معارف ما نفس کل حضرت امیر (ع) را صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) دانستند.

وی ادامه داد: لذا در معارف ما همان جایگاهی که برای مردان قراردادند برای زنان هم همان جایگاه محفوظ است از عصمت تا انسان کامل بودند ، فقط جایگاه امامت را خاصه 13 نور مقدس دانستند.

  حیدری در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در حوادث اخیر به جایگاه و حقیقت زن حمله شد گفت:در این حوادث با نگاه لیبرال فیمینیسم یا مارکسیستی فیمینیسم یا بعضاً رادیکال فمینیسم این حقیقت ناب را به جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ریحانه های فاطمی ویژه دختران دهه نودی در قم برگزار شد

همایش ریحانه های فاطمی ویژه دختران دهه نودی در قم برگزار شد