مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:502022-12-22سياسي

آیت الله جنتی: جوانان در معرض تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار دارند


رییس مجلس خبرگان رهبری جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و گفت: جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار دارند و هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آنها از انقلاب را مخدوش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دهمین جلسه مشترک هیئت رییسه و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه اول دی ماه برگزار شد.

در آغاز این جلسه که در راستای اجرای تبصره 2 ماده 15 آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، در فاصله بین اجلاسهای رسمی این مجلس برگزار می شود، آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آن حضرت را الگویی کامل برای زندگی فردی و اجتماعی برشمرد.

رییس مجلس خبرگان رهبری در ادامه، ضمن اشاره به مظلومیت حضرت زهرا(س) دلیل ظلم صورت گرفته در حق آن حضرت را پایبندی به ولایت حضرت علی(ع) دانست.

آیت الله جنتی در ادامه، جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و گفت: جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار دارند.

وی افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آنها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهادهای فرهنگی و رسانه ای و شخصیت های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: جوانان در معرض تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار دارند

آیت الله جنتی: جوانان در معرض تهاجم فرهنگی و رسانه ای دشمنان قرار دارند