مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:152022-12-22اقتصادي

کاهش مصرف انرژی در فولاد با اجرای پروژه های بهبود


با توجه به محدودیت های تأمین انرژی جهت اجرای پروژه های بهبود اقدام شده و توانسته مصارف انرژی فولاد هرمزگان را در واحدهای تولیدی کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای در خصوص وضعیت مصرف انرژی در شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: فرایند تولید فولاد بر پایه مصرف انرژی تمرکز دارد و گاز طبیعی و برق، حامل های انرژی اصلی مورد استفاده در این صنعت به شمار می روند.

ازآنجاکه صنعت فولاد جزو صنایع انرژی بر محسوب می شود، هرگونه افزایش بهره وری و بهینه سازی در مصرف انرژی باعث کاهش قیمت تمام شده محصول و افزایش قدرت رقابت پذیری می شود.

وی ادامه داد: افزایش روزافزون مصرف انرژی به موازات کم شدن میزان تولید آن باعث ایجاد ناترازی و ناهم خوانی در تولید و مصرف انرژی و اعمال محدودیت های شدید برق و گاز بر صنایع به ویژه صنایع فولادی شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به محدودیت های انرژی اعمال شده بر این شرکت در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت ها بر شرکت باعث تحمیل توقفات زیاد و به تبع آن خسارت های مالی هنگفت به شرکت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف انرژی در فولاد با اجرای پروژه های بهبود

کاهش مصرف انرژی در فولاد با اجرای پروژه های بهبود