مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:302022-12-22سياسي

اماکن عمومی نامناسب بجنورد برای معمولان شناسایی شود


فرماندار بجنورد با تاکید بر لزوم مناسب سازی اماکن عمومی برای استفاده معلولان، گفت: تیم مسئول این امر باید اماکن نامناسب شهرستان را شناسایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر باقرپور صبح پنج شنبه در کمیته مناسب سازی فضاهای اداری برای معمولان شهرستان بجنورد که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با انجام امر مناسب سازی حضور افراد دارای معلولیت و سالمندان در جامعه پر رنگ تر خواهد شد.

فرماندار بجنورد ادامه داد: باید این قشر بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسات مناسب سازی ارتقا رشد اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت های مختلف و افزایش آگاهی هایی بوده است که می بایست از مساله پیوستن افراد معلول در تمامی جنبه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زندگی منتج شود.

فرماندار بجنورد در این جلسه بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت: تیم نظارتی مناسب سازی بر اماکن عمومی امثال پارک ها ادارات و بانک هایی که معلولین بیشتر با آنها سر و کار دارند نظارت و آنها را در اولویت مناسب سازی قرار دهند.

براساس این گزارش در این نشست بررسی مصوبات جلسه قبل، بررسی موارد و مشکلات انجام امور مربوط به مناسب سازی مکان ها، عدم مناسب سازی بعضی از مراکز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن عمومی نامناسب بجنورد برای معمولان شناسایی شود

اماکن عمومی نامناسب بجنورد برای معمولان شناسایی شود