مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:302022-12-22سياسي

سیستان و بلوچستان سوم دی ماه میزبان 11 شهید گمنام شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از میزبانی این استان از پیکر مطهر 11 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در سوم دیماه خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از میزبانی این استان از پیکر مطهر 11 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در سوم دیماه خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار غلام نبی کوهکن در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: پیکرهای مطهر شهدای گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سوم دی از طریق فرودگاه های زاهدان، زابل و ایرانشهر وارد سیستان و بلوچستان می شوند.

وی بیان کرد: پنج شهید در نقاط مختلف شهرستان زاهدان، پنج شهید در شهرستان های مختلف منطقه سیستان و 2 شهید در فنوج و نیکشهر تدفین خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: سهم زاهدان پنج شهید گمنام است که یک شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان، مجتمع 400 واحدی کوی پلیس، پادگان مشترک پدافند هوایی و هوانیروز، محوطه استانداری، و یک شهید گمنام نیز در مرکز فرهنگی موزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع تدفین می شود.

وی بیان کرد: سهم سیستان پنج شهید گمنام است که یک شهید در تیپ مردم یاری علی اکبر در زابل، فضای بین مصلی و بازار زابل، شهر جدید رامشار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان سوم دی ماه میزبان 11 شهید گمنام شد

سیستان و بلوچستان سوم دی ماه میزبان 11 شهید گمنام شد