مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:452022-12-22اجتماعي

روند تاسیس 31 هنرستان جوارکارگاهی آغاز شده است


استاندار هرمزگان با بیان اینکه در راستای تحقق عدالت آموزشی تاسیس 31 هنرستان جوارکارگاهی در برنامه چهار ساله این استان است، گفت: تاکنون فعالیت هفت هنرستان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی در جلسه شورای آموزش و پرورش هرمزگان، با اشاره به اجرای طرح کیفیت بخشی آموزشی برای معلمان و دانش آموزان، اظهار کرد: لازم است، آزمون های سنجش سطح علمی دانش آموزان در طول سال به صورت مکرر برگزار و نتایج آزمون ها در شورای آموزش و پرورش نسبت به هم سنجیده شود.

به گفته وی: مشخص کردن نقطه ضعف ها و نقاط قوت دانش آموزان تنها مسیر توزیع صحیح خدمات آموزشی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم ایجاد مشوق هایی برای افزایش انگیزه و تلاش دانش آموزان، افزود: جامعه هدف ما در طرح کیفیت بخشی و آزمون های سنجش فقط نخبگان دانش آموزی نبوده بلکه می خواهیم براساس پراکنش جغرافیایی به ویژه در مناطق محروم اطلاعات علمی دانش آموزان استخراج شود و بتوانیم با حکمرانی صحیح آموزشی، نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی مبنای آزمون های فراگیر را ایجاد دسترسی یکسان برای همه دانش آموزان و زمینه سازی شکوفایی استعدادها دانست و عنوان کرد: خدمت رسانی عادلانه آموزشی بر اساس نتایج آزمون باشد تا ورود سفارشی دانش آموزان به طرح کیفیت بخشی کاهش یابد حتی استاندار هم نتواند خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تاسیس 31 هنرستان جوارکارگاهی آغاز شده است

روند تاسیس 31 هنرستان جوارکارگاهی آغاز شده است