مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:402022-12-22سياسي

انحصار ارائه مجوز راه اندازی فعالیت های اقتصادی موجب فساد است


مراجعه حضوری مردم به دستگاه ها برای گرفتن مجوز کسب و کار و انحصار ارائه مجوز راه اندازی فعالیت های اقتصادی موجب فساد است و نباید این اتفاق رخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوبعلی نظری صبح پنجشنبه و در نود و نهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: مردم حق دارند مجوز مورد نیاز خود را از درگاه ملی مجوزهای کسب و کار اخذ کنند و دستگاه های اجرایی بر اساس قانون اساسی باید در این خصوص تمام همکاری لازم را انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: هدف درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، روان سازی، آسان سازی و سالم سازی در مراجعات مردمی برای گرفتن مجوز است و هر کس اراده و تصمیمی برای گرفتن مجوز دارد دستگاه ها باید در خدمت مردم باشند.

وی افزود: نیاز است تا با همکاری بخش خصوصی و مردمی ایرادات این روش نسبت به درگاه ملی مجوزهای کشور به دست آید و تصحیح شود.

نظری گفت: مردم حق دارند مجوز کسب و کار خود را به سهولت اخذ کنند و اگر فردی منع قانونی نداشته باشد نمی توان حقوق مردمی را از میان برد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگر نیاز به ملاحظه ای در خصوص مجوزی وجود دارد باید در مرحله اقناع سازی و تحلیل درست صورت پذیرد و دستگاه دولتی باید زمینه سازی لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصار ارائه مجوز راه اندازی فعالیت های اقتصادی موجب فساد است

انحصار ارائه مجوز راه اندازی فعالیت های اقتصادی موجب فساد است