مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:352022-12-22دانش

فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد.

- فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع سبک زندگی دانشجویی اعلام شد فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع سبک زندگی دانشجویی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع سبک زندگی دانشجویی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد.

فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع سبک زندگی دانشجویی در راستای فرهنگ سازی و پرداختن به دغدغه های موضوعی با استفاده از تولیدات دانشجویی، از پژوهش های تشکل های دانشجویی یا دانشجویان به صورت انفرادی حمایت می کند.

موضوعات این طرح شامل: مهارت های مطالعه؛ ارتباط میان اشتغال دانشجویی و سطح تحصیلی دانشجویان؛ دانشجو و زندگی سالم؛ دانشگاه سبز اعلام شده است.

قالب های این طرح نیز شامل تولیدات ویدئویی 3-2 دقیقه ای و همچنین تولیدات یک دقیقه ای موشن گرافی است که محتوای آن، پیوستی علمی فرهنگی ذیلِ موضوعات فوق داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» اعلام شد

فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» اعلام شد