مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 10:102022-12-22اجتماعي

7 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا اضافه شد


طی مراسمی با حضور مسئولان شهری، تعداد 7 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر صدرا افزوده شد.

- شهردار صدرا پنج شنبه اول دی در آیین بزرگداشت هفته حمل و نقل و اضافه شدن 7 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی صدرا بیان کرد: یکی از زیرساخت های توسعه پایدار، توسعه حمل و نقل عمومی در راستای تسهیل تردد شهروندان و خدمت رسانی به عموم مردم است.

پرنیان گفت: مخاطب حوزه حمل نقل درون شهری تقریبا قشر ضعیف جامعه است و این موضوع مسئولیتی فراتر از بعد اجرایی و قانونی برای مجموعه مدیریت شهری از لحاظ عرفی، وجدانی و اجتماعی ایجاد می کند.

او ادامه داد: در همین راستا با تایید شورای اسلامی در سالهای گذشته مبنا را بر نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده و تعداد اتوبوس های شهری به 15 دستگاه افزایش یافت.

پرنیان گفت: امسال با یک سیاست انقلابی در شورا و شهرداری توانستیم از سهمیه اتوبوس های یارانه ای و مساعدت دولت 13 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه ون درون شهری را تامین کنیم، همچنین تعداد 3 دستگاه اتوبوس دیگر نیز از طریق سهمیه آزاد خریداری خواهد شد تا جمع اتوبوس های خریداری شده تا پایان سال به 16 اتوبوس افزایش یابد که از این تعداد تاکنون 7 دستگاه تحویل شهرداری شده و مابغی نیز طی ماه های آینده تحویل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا اضافه شد

7 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا اضافه شد