مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 09:552022-12-22دانش

ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویان در صورت تامین بودجه آغاز می شود


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: به محض تامین بودجه، ثبت نام وام ودیعه مسکن متاهلی آغازمی شود.

- مسعود گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ساخت خوابگاه های متاهلی در دانشگاه ها گفت: برای خوابگاه سازی، باید بودجه ای در اختیار دانشگاه ها قرار داده شود، تا دانشگاه ها برای احداث خوابگاه های متاهلی اقدام کنند.

وی ادامه داد: ولی در حال حاضر بودجه ای از سوی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ساخت خوابگاه های مذکور ارائه نشده است.

گنجی گفت: همچنین بودجه ای هم باید در اختیار صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم قرار دهند تا به دانشجویان متأهل وام ودیعه مسکن ارائه دهیم که متأسفانه تاکنون اعتباری از بابت قانون مذکور در اختیار صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم قرار نگرفته است ولی برنامه ما کامل است به محض اینکه بودجه لازم را اختصاص دهند، ارائه وام ودیعه مسکن متاهلی انجام می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در پاسخ به این سوال که چه تعداد متقاضی وام ودیعه مسکن متاهلی هستند، گفت: 87 هزار دانشجوی متأهل داریم که مربوط به دانشگاه های وزارت علوم هستند با احتساب زیر نظام های دیگر تعداد آنها به 350 هزار نفر می رسد که انتظار ما این است که 50 درصد از این دانشجویان، یعنی 150 هزار نفر متقاضی وام مذکور باشند که صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویان در صورت تامین بودجه آغاز می شود

ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویان در صورت تامین بودجه آغاز می شود