مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 09:402022-12-22اقتصادي

سهم اندک صنایع کوچک از منابع بانکی کشور


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: یکی از گلایه های همیشگی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، توجه کمتر بانک های کشور به صنایع کوچک در پرداخت تسهیلات بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رسولیان شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با فعالان صنایع کیف، کفش و نساجی خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از گلایه های همیشگی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، توجه کمتر بانک های کشور به صنایع کوچک در پرداخت تسهیلات بوده است، 93 درصد از شهرک های صنفی کشور دارای واحدهای خرد با اشتغال کمتر از 50 نفر است، در مقابل 43 درصد از اشتغال کشور متعلق به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیان کرد: سهم صنایع خرد و کوچک از منابع بانکی کشور اندک است و وزیر صمت پیگیری های جدی در این زمینه داشته تا تأمین مالی مناسبی برای این صنایع شکل گیرد.

وی با اشاره به ایجاد شهرک های صنفی و تخصصی در کشور گفت: ایجاد شهرک های صنفی و تخصصی به دلیل محدودیت های مربوط به قانون هوای پاک و قوانین زیست محیطی در نزدیکی شهرها با مشکلاتی همراه است، در این زمینه پیشنهادهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است تا بتوان این مشکل را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اندک صنایع کوچک از منابع بانکی کشور

سهم اندک صنایع کوچک از منابع بانکی کشور