مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 09:352022-12-22ورزشي

دعوت 6 کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی


رییس هیات کبدی استان کرمانشاه از دعوت شش کبدی کار کرمانشاهی در بخش زنان و مردان به اردوی تیم های ملی خبر داد.

- مختار صیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز اردوی تیم های ملی کبدی زنان و مردان، اظهار کرد: آزاده صیدی، اسماء فخری و فاطمه کرمی سه بانوی کبدی کار کرمانشاهی هستند که اکنون در اردوی تیم ملی بانوان حضور دارند.

وی افزود: اردوی تیم ملی کبدی مردان هم از روز جمعه(دوم دی) آغاز خواهد شد که میلاد احمدی، علی کهریزی و محمدنصرتی از کرمانشاه به این اردو دعوت شده اند.

رییس هیات کبدی استان کرمانشاه یادآورشد: محمد قربانی کبدی کار لژیونر کرمانشاهی نیز که اکنون در لیگ ستارگان هند حضور دارد، احتمالا برای اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت شود.

وی خاطرنشان کرد: اردوی تیم های ملی زنان و مردان ایران به منظور آمادگی ملی پوشان برای حضور در بازی های آسیایی 2023 برگزار می شود.

صیدی در ادامه این گفت و گو، کرمانشاه را یکی از قطب های کبدی ایران خواند و گفت: طی سالهای اخیر کرمانشاه همواره جایگاه خوبی در کبدی ایران داشته و ملی پوشان زیادی به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات کبدی در کرمانشاه مشکل مالی است، افزود: علیرغم اینکه ملی پوشان خوبی در تیمهای ملی داریم که به نام کرمانشاه به اردوها دعوت می شوند، اما بدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 6 کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی

دعوت 6 کبدی کار کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی