مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 09:102022-12-22اقتصادي

تهیه 3194 طرح هادی در سیستان و بلوچستان


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: 455 طرح هادی در سالجاری در این استان توسط این نهاد تهیه و بازنگری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با جهش قابل توجه رشد بیش از 11برابری را نشان می دهد.

- مصطفی بیک مداح در جلسه بازنگری طرح های هادی استان افزود: طرح هادی روستایی شامل ساماندهی و اصلاح بافت موجود روستا است و گستره آن نیز منازل و مناطق مسکونی، تجاری، کشاورزی و سایر نیازمندی های یک روستا را در آینده فرا می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح هادی، ارائه امکانات لازم از جمله تسهیلات مورد نیاز به روستاییان در حوزه های اجتماعی، رفاهی و تولیدی به صورت عادلانه است این طرح ها با عمر 10 ساله مشمول تهیه و بازنگری می شوند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی روستاهای استان از طرح هادی روستایی برخوردار هستند، گفت: تاکنون سه هزار و 194 طرح هادی در استان تهیه و 613 طرح نیز مورد بازنگری قرار گرفته اند.

بیک مداح با بیان اینکه رشد افزون بر 11 برابری تهیه و بازنگری طرح های در سیستان و بلوچستان در کشور بی سابقه بوده است، افزود: سال گذشته 38 طرح هادی روستایی در این استان تهیه و بازنگری شد که این رقم در سالجاری با جهش مطلوب به 455 طرح روستایی رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 3194 طرح هادی در سیستان و بلوچستان

تهیه 3194 طرح هادی در سیستان و بلوچستان