مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 09:052022-12-22ورزشي

فعالیت اماکن ورزشی فاقد مجوز متوقف می شود


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی که مجوزهای لازم را نداشته باشند در شهرستان اردستان متوقف می شود.

- بشیر حمیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی فاقد مجوز بر اساس قانون و مقررات و ضوابط غیر قانونی است، اما با وجود خلاء در بحث نظارت و برخوردها، باعث شده تا باشگاه ها و برخی از اماکان بدون مجوز همچنان فعالیت خود را ادامه دهند.

وی افزود: متاسفانه چند سال است که این معضل گریبان برخی از اماکن ورزشی شهرستان شده و از متولیان امر ورزش انتظار می رود این موضوع را ساده نگیرند و فعالیت خود را با اخذ مجوزهای لازم ادامه دهند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد قابل توجهی اماکن ورزشی در شهرستان مانند باشگاه بدنسازی بانوان اردستان و استخر شنای زواره فاقد مجوزهای لازم هستند، گفت: تنها 8 باشگاه ورزشی در شهرستان مجوز فعالیت دارند و با هماهنگی های لازم فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی که مجوزهای لازم را نداشته باشند در شهرستان اردستان متوقف می شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش فضاهای ورزشی حرکت خوب و ارزنده ای محسوب می شود، اما لازم است این کار به صورت قانونی و اصولی باشد تا خدای نکرده اگر اتفاق یا حادثه ای در آن باشگاه یا مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اماکن ورزشی فاقد مجوز متوقف می شود

فعالیت اماکن ورزشی فاقد مجوز متوقف می شود